Miami

Så nu var man tillbaka i Miami igen, så gott att vara här. Skall bara vara här i 8 dagar innan jag måste åka o börja jobba igen, så nu har jag massa att göra, Skall till banken idag med ala mina papper o se hur mycket pengar jag får låna, sen blir det ut o jaga lägenhet här i Miami Beach skall bli skönt att få ett eget ställe här snart, eftersom jag nu e bostatslös, från o med idag e det en som hyr min lägenhet i Sverige med i 6 månader.

Som tur e har jag världens bästa chef som låter mig bo i hans lägenhet mitt på stranden i Miami Beach, fattar inte att han inte själv bor där istället för i världens ände i Norge som han gör nu, fast det e ju bra för mig i alla fall..

Ms A var här igår med, började bra men slutade mindre bra, men men som jag skrev innan dax att gå vidare o inte ångra va man inte kan ha ogjort.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0