Doing Little More Then Nothing

Det e skönt att ha semester denna helgen har jag inte gjort någon nytta,, inte ens tittat min jobb mail mer än en eller två gånger.

Ms S kom i lördags efter att va hat vart ute med sina rumskompisar o sen har vi inte gjort mycket hon o jag... Efter vi vaknat har jag gått till gymmet o hon pluggat lite o mellan varven kollt på säsong 2 av The Unit.. Trodde aldrig hon skulle gilla den serien men nu e hon fast .. Tur säsong 3 släpps på DVD här i october..

Sen har vi nog blii aldedes för amerkianiserade för när vi inte orkar då o köpa mat så går vi baa in på www.pizzahut.com o beställer mat online som dom lämnar vid dörren...

Idag var Labour Day här så jag jobba inte o Ms A hade inga lektioner så det blev ingen Pizza utan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0